Rekreacyjne

Terenowo z Żoną

Poniedziałek, 25 lipca 2016 · dodano: 25.07.2016 | Komentarze 0

Pogoda pokręcona. Po burzy z Justyną wybraliśmy się na krótką trasę w kierunku Bukowna. Duszno i wilgotno. Ogólnie super.

Kraków

Sobota, 28 maja 2016 · dodano: 28.05.2016 | Komentarze 0

Dziś z Justyną zaplanowaliśmy mały wypad pod Kraków. Udaliśmy się na parking koło toru kajakowego samochodem. Tam po rozpakowaniu rowerów pojechaliśmy w stronę Krakowa. Totalny chillout .... bo na ścieżce pełno ludzi, nie wspomnę o centrum Krakowa. Niestety tak to już jest w weekendy, każdy próbuje gdzieś wyjść po za dom. Pokręciliśmy się po centrum i po niektórych uliczkach Krk. Zjedliśmy obiad i ruszyliśmy na bulwary. Dzień słoneczny z niepokojącymi chmurami burzowymi, udało się ominąć burzę, która przechadzała się gdzieś na południu. Ogólnie fajna trasa :D

DO Bosych

Czwartek, 21 kwietnia 2016 · dodano: 21.04.2016 | Komentarze 0

Powolutku rozkręcamy się. Wybrałem się do Czernej pod Klasztor.
Po przyjeździe skoczyłem jeszcze na stare śmieci ;D.

Kategoria Rekreacyjne, Trening

9x1

Sobota, 14 listopada 2015 · dodano: 14.11.2015 | Komentarze 0

Udało się wyrwać, aby przetestować moją małą przeróbkę. Dziś było mega wietrznie z temperaturą ok 6 stopni. Niestety zimno, ale przecież można jakoś ubrać się i mieć dobry komfort. W lesie nie było tak tragicznie, ale za to liści było o wiele więcej niż przy wcześniejszych wypadach.
Przeróbka polegała na pozbyciu się zbędnych 2 blatów z korby FC-M590 26T x 36T x 48T.
Pozostał środkowy czyli 36 ząbków. Po paru latach doszedłem do wniosku, że kręcę prawie tylko na 2 blacie na przemian z dolnym 26T. 48 zębów używałem przy mega zjazdach.
Aby wszystko zrobić tanim kosztem, nie wkładając do korby dodatkowej kasy trochę przypiliłem to i owo i powstał 1 blacik.
Ok aby to wszystko grało pozostało mi tylko zrobić coś aby łańcuch nie spadał. Zębatka Narrow wide jest stosunkowo bardzo droga i nie chciałem inwestować w nią od razu, dlatego zastosowałem napinacz o prostej konstrukcji bumeranga z 2 rolkami, które również troszkę ulepszyłem ;D.
Oczywiście pozbyłem się również przerzutki przedniej i na kierownicy zrobiło się miejsce ;D.
Wcześniej również zakupiłem hamulce Shimano Zee br-m640. Są żylety !
Ok zestawienie wygląda tak: 9x1
kaseta: 11t-12t-14t-16t-18t-21t-24t-28t-32t
korba: 36t
Podsumowując:na kole 26x2.125 i ramieniu korby 175mm przy obrotach od 80-100 na minutę:

Fotki:

brr zimno

Sobota, 31 października 2015 · dodano: 31.10.2015 | Komentarze 0

Liczyłem na świetną pogodę,tak bynajmniej trąbili. Po 12 wyszło Słońce, Ja po 13 wyszedłem przegrabić trochę listków. Kolorowo było ale tylko na drzewach. Było zimno i to było w tym całym wypadzie najgorsze. Temperatura zatrzymała się na 5-7 stopniach i ani rusz nic w górę.
Objechałem część szlaku orlich gniazd na Jaroszowiec ;D.

Góra Januszkowa

Sobota, 24 października 2015 · dodano: 25.10.2015 | Komentarze 4

Liczyłem na super pogodę, nie było do końca tak jak to sobie wyobrażałem. Po obiedzie wybrałem się na przeczesywanie liści po okolicznych ścieżkach, aby dotrzeć na Górę Januszkową. Góra ma klimat, najwyższy szczyt to 450 m, na samej górze jaskinia.
Nie było tak dużo słońca, ale była fajna aura. Szlak orlich gniazd prowadzi przez tą górę, zjazdy to sama przyjemność. Dalej udałem się w kierunku Jaroszowca tym właśnie szlakiem, napotkałem na ścieżce Pana z którym rozmawiałem 15 min, mogłoby być dłużej ale chłodniej się robiło. Było super. Film będzie jak tylko to wszystko posklejam a jest tego trochę...

Okolice i test Yi

Piątek, 16 października 2015 · dodano: 16.10.2015 | Komentarze 8

Dziś z rana wyczekiwałem na słońce, które w pogodzie miało pojawić się już o 10. Od godziny 7:00 parę spraw do załatwienia, później mała pomoc i tak do 14:00. O 15:00 ruszyłem pośmigać po okolicach aby przetestować kamerę Xiaomi Yi.
Kamera jest godna polecenia,robi ładne zdjęcia i filmy jakościowo wychodzą rewelacyjnie.
W pierwszej części złapał mnie deszcz co było dobrym testem dla kamery, następnie wyszło słońce które o tej porze jest fajnym zjawiskiem. Mokro mokro i jeden wielki syf na drogach, nie przejmowałem się tym wszystkim bo przecież to mój ostatni dzień urlopu, trzeba to jakoś wykorzystać. Kręciłem się po okolicach, celu żadnego nie obrałem.
Wróciłem do domu już gdy było ciemno, nie było przyjemnie bo to wszystko za sprawą samego bezpieczeństwa....

Kategoria Rekreacyjne, Wyprawa

Pogoria 3

Piątek, 9 października 2015 · dodano: 09.10.2015 | Komentarze 0

To mój 2 dzień urlopu.Aby korzystać z niego można wybrać się pokręcić cosik.Temperatura mnie przeraża bo jest 8 stopni, to dla mnie masakra - po prostu zimno mi jest XD. Ok podszedłem do tego inaczej wziąłem kominiarkę bo inaczej moje zatoki byłyby już do leczenia totalnie, no i cieplej ubrałem górę i dół.
Przed samym wypadem majstrowałem przy mostku, obróciłem go do pozycji na plus,bo jednak odczuwałem plecy po kilku wypadach i to była przyczyna tego całego zamieszania. Dzień wcześniej obciąłem sztycę, bo jeździłem z 10 cm nadmiarem.
Dziś wybrałem się w kierunku Pogorii 3, zajechałem i ujrzałem pustki, ludzi brak.... Zrobiłem kółeczko i dalej pokręciłem się po parku Zielona. Dalej powrót identyczny. :D
Bardzo mocno wiało, co sprawiało że temperatura szła nieźle w dół. Ogólnie było fajnie.

Kategoria Rekreacyjne, Wyprawa

Rekreacyjne - Olkusz - Skate Park

Wtorek, 15 września 2015 · dodano: 16.09.2015 | Komentarze 0

Po pracy z Justyną wybraliśmy się na małą rekreacyjną przejażdżkę. Pojechaliśmy obadać ścieżkę rowerową w okolicy kopalni Chrobry, która to jest usytuowana za kopalnią. Czerwona, długa, pusta....  bez połączenia zakończona dużym placem gdzie można zawrócić????  Hmm nie wiem sam o co chodzi w tej ścieżce.
Dalej kierowaliśmy się na Skate Park, aby pośmigać po hopach B-) . Było fajnie, ciepło z lekkim zachmurzeniem.

y

Pogoria 3 i 4 z Justyną

Niedziela, 12 lipca 2015 · dodano: 12.07.2015 | Komentarze 3

Wybrałem się z Justyną na Pogorię. Rowery w samochodzie przetransportowałem na miejsce. Totalna rekreacja, kółeczka na 3 i raz na 4. Ludzi było pełno i jazda była nerwowa miejscami, młody łebek najechał mi na tylne koło 4 kołowcem, nie zwracał uwagi na nikogo. Z oględzin wynika że chyba mam przeciętą oponę.

Dodając parę zdań to:
-ludzie zachowują się beznadziejne, zajeżdżają sobie drogę i innym, przykładem był mały wypadek przed nami gdzie młody gnojek wjechał w starszą Panią, efekt to 8 w kołach i kłótnia...
-mimo zakazu,samochody jeżdżą jak chcą, stają tam gdzie się im podoba, mandaty są ale to chyba nic nie daje bo kontynuacja rytuału jest i będzie...
Po za tym wszystkim było przyjemnie.