• Sprzęt Giant TCR A0

Okolice i test Yi

Piątek, 16 października 2015 · dodano: 16.10.2015 | Komentarze 8

Dziś z rana wyczekiwałem na słońce, które w pogodzie miało pojawić się już o 10. Od godziny 7:00 parę spraw do załatwienia, później mała pomoc i tak do 14:00. O 15:00 ruszyłem pośmigać po okolicach aby przetestować kamerę Xiaomi Yi.
Kamera jest godna polecenia,robi ładne zdjęcia i filmy jakościowo wychodzą rewelacyjnie.
W pierwszej części złapał mnie deszcz co było dobrym testem dla kamery, następnie wyszło słońce które o tej porze jest fajnym zjawiskiem. Mokro mokro i jeden wielki syf na drogach, nie przejmowałem się tym wszystkim bo przecież to mój ostatni dzień urlopu, trzeba to jakoś wykorzystać. Kręciłem się po okolicach, celu żadnego nie obrałem.
Wróciłem do domu już gdy było ciemno, nie było przyjemnie bo to wszystko za sprawą samego bezpieczeństwa....

Kategoria Rekreacyjne, Wyprawa

klimas13
| 10:09 wtorek, 20 października 2015 | linkuj Wklej sobie to w przeglądarkę :https://www.google.pl/search?q=chest+mount+homemade&client=ms-android-orange-pl&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAWoVChMIzNK-w-bQyAIVovxyCh0BcwiJ

Tam są domowej roboty z aparatami chestmount
| 10:15 poniedziałek, 19 października 2015 | linkuj Jeśli chodzi o wyposażenie to akcesoria kupujesz osobno, które są dedykowane do kamery, teraz te akcesoria pasują do większej ilości kamer bo złączki są takie same bazują na 1 patencie, Chińczyk jak to bywa zrobi kopię ;-)
A wiesz że mi się udało zrobić takie szelki dla zwykłego aparatu cyfrowego na gwint , tyle że nie miałem kiedy tego wypróbować.
xtnt | 09:21 poniedziałek, 19 października 2015 | linkuj Te szelki to wyposażenie standardowe rozumiem. Ciekawe mi też najlepiej się robiło zdjęcia jak aparat wisiał na klatce, ale te małe aparaty się nie nadają do takiego powieszenia. Fajna sprawa.
klimas13
| 07:32 poniedziałek, 19 października 2015 | linkuj Na szelkach na klatce piersiowej B-)
Tak kamera daje radę, jestem z niej zadowolony ;-)
| 07:17 niedziela, 18 października 2015 | linkuj Na szczęście to był przelotny deszcz, narobił zamieszania bo plany od razu ulegały zmianie.Słońce załatwiło mi bilet na dalszą drogę ;D. Świetna aura i przyjemność z kręcenia.
Tak właśnie pomyślałem że wtedy byłeś na jurze.
Wstawiłem film z tego dnia, posklejałem to i owo ;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ndrec