• Sprzęt Giant XTC 3

Góra Januszkowa

Sobota, 24 października 2015 · dodano: 25.10.2015 | Komentarze 4

Liczyłem na super pogodę, nie było do końca tak jak to sobie wyobrażałem. Po obiedzie wybrałem się na przeczesywanie liści po okolicznych ścieżkach, aby dotrzeć na Górę Januszkową. Góra ma klimat, najwyższy szczyt to 450 m, na samej górze jaskinia.
Nie było tak dużo słońca, ale była fajna aura. Szlak orlich gniazd prowadzi przez tą górę, zjazdy to sama przyjemność. Dalej udałem się w kierunku Jaroszowca tym właśnie szlakiem, napotkałem na ścieżce Pana z którym rozmawiałem 15 min, mogłoby być dłużej ale chłodniej się robiło. Było super. Film będzie jak tylko to wszystko posklejam a jest tego trochę...

Kategoria Rekreacyjne

klimas13
| 07:10 poniedziałek, 26 października 2015 | linkuj Jesień w tym roku jest kolorowa, dodać do tego słońce i mamy idealną złotą jesień B-) tak to była sobota. Ukryta góra na szlaku orlich gniazd. Zacne miejsce.
xtnt | 06:56 poniedziałek, 26 października 2015 | linkuj Ach to sobota myślałem, że niedziela to wszystko jasne.
cichy321
| 18:52 niedziela, 25 października 2015 | linkuj Super to wygląda na tych fotach. No pogoda w sobotę była jeszcze jakaś sensowna ale niedziela to już zimna ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iauli