Kwiecień, 2010

• Sprzęt Giant XTC 3

Loop in the opposite direction and bonus

Czwartek, 29 kwietnia 2010 · dodano: 29.04.2010 | Komentarze 0

Kolejny dzień pracy , nic szczególnego.
Ale po było całkiem inaczej.Pętla i bonus czyli razem 50 km.
20 stopni ciepła, pod wiatr.
Jeździło się przyjemnie , miałem dużo energii, także wykorzystałem ją w dość przyzwoity sposób.Jestem happy jak nigdy :)

Petla + bonus

Poniedziałek, 26 kwietnia 2010 · dodano: 26.04.2010 | Komentarze 0

Tak od razu po pracy w tak piękną pogodę można było wybrać się na przejażdżkę.
20 Stopni Bajka .
Pętla treningowa i bonus w kierunku klucz (15km).
Miło i przyjemnie.

Treningowa Pętelka Przed Pracą #2

Piątek, 23 kwietnia 2010 · dodano: 23.04.2010 | Komentarze 0

Pobudka o godz 7:30
Po chlebek, przy okazji sprawdziłem pogodę.
Słoneczko, 10 stopni i coraz cieplej , po godz 8:00 czas na Pętelkę.
Wiadomo że to nie był szczyt marzeń , ale jeździło się świetnie , wykręciłem to co chciałem i jestem zadowolony .
Nie ma to jak rozprostować kości przed pracą.

Treningowa Pętelka Przed Pracą

Wtorek, 20 kwietnia 2010 · dodano: 20.04.2010 | Komentarze 0

Godzina 7:00 pobudka.
Przyjemna pogoda jakieś 10 stopni Celsjusza.
O godz 8:00 postanowiłem się wybrać na pętelkę - 30km.Spotkał mnie mały zonk tzn chciałem dopompować tylną oponkę , no i dopompowałem ale kawałek wentyla wpadł mi do dętki , ten kawałek który został po urwaniu główki presty po wcześniejszej jeździe.No i na szybko wymiana dętki na nową :) , mała rozgrzewka nie ma co .
Po 15 min ruszyłem , pojeździłem i wróciłem .Jedyne co przeszkadzało to wiatr.Taka zdradliwa pogoda podczas której można się załatwić, tak jak to zrobiłem wcześniej i 2 tyg siedziałem w domku :).Było naprawdę miło i przyjemnie.
Czas do pracy :)

Wielkanocna Wyprawa

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 03.04.2010 | Komentarze 0

Wyprawa ta była planowana już tydzień przed tym dniem.Nareszcie nadszedł ten dzień , dzień niezwykły ze względu na pogodę , ze względu na to że w tym dniu święci się pisanki i w ogóle :).Coś powyżej 10 stopni było także nie jest to szczyt marzeń , ale było ok , wiało to trzeba powiedzieć.Ale co tam wiatr nas nie zatrzyma.
Miejsce spotkania było ustalone - to Elektrownia Siersza a dokładnie Ośrodek KOZI BRÓD ( brzmi śmiesznie ).Godz 13 00 .
Kolega jak i ja przyjechaliśmy przed czasem.Banan na twarzy i przed siebie .Chciałbym Opisać dokładnie trasę jaką pokonaliśmy , którą kolega zaplanował ale to nie moje okolice i trudno mi przedstawić dokładnie przebieg tej trasy .Główne tereny to Zamek Lipowiec , Puszcza Dulowska, Kwaczała, i- szlaki głównie leśne , wrażenia niesamowite.
Wykręciliśmy z kolegą 90 km, czego się nie spodziewałem .
Chciałbym dać jakieś zdjęcia ,ale nie było za bardzo czasu , powrót do domku jakoś po 18 00.
Znalazłem zdjęcie , zapomniałem o nim a zrobiłem je w miejscu gdzie maiłem się spotkać z kolegą, Jest to Elektrownia Siersza a dokładnie ośrodek Kozi Bród:

Po tej wyprawie 90 km , złapałem kapcia , tzn ujrzałem go dopiero na następny dzień.
Dziś postanowiłem zająć się tym.Ładnie pięknie łatkę capnąłem na niewielką dziurkę.Po odczekaniu 3 h założyłem z powrotem dętkę .Ładnie napompowałem.
I podczas dokręcania wentla tzn jego końcówki upierniczyła mi się główka .No szlaq by to jasny trafił ! Eh no i trzeba kupić dętkę :

Treningowa Pętelka w przeciwnym kierunku

Czwartek, 1 kwietnia 2010 · dodano: 01.04.2010 | Komentarze 0

Nowy miesiąc - Kwiecień, w dodatku zaczął się słonecznie ale wietrznie. Temperatura to 10 stopni , w słoneczku jak najbardziej ciepło.Postanowiłem odprężyć się i wybrać się na taką pętelkę w kierunku Wolbromia.
Jest to czerwony szlak pieszy , który prowadzi do Jaroszowca i dalej.Ja obrałem tylko tą miejscowość.
Tu w okolicy drogi leśne jak najbardziej przejezdne , gorzej już z tymi na głównym szlaku.Drugi raz już z kolei przekonałem się na własne oczy, jak może wyglądać las po ostrej zimie.
Nie dawno oglądałem reportaż na temat zniszczeń jakie miały miejsce w naszych okolicach , i stwierdzono że straty są tak duże, że przerosły one ilość drzew które były przygotowane na wycinkę w tym roku.Szlak na którym się znajdowałem dzisiejszego dnia był w opłakanym stanie tzn. Drzewa połamane i leżące pod każdym kątem , jaki tylko istnieje .Co jakieś 20 m , starałem się omijać te przeszkody, ale na nogach :). Szkoda tych drzew, ale nic się nie poradzi - siła wyższa.
Po przedostaniu się przez przeszkody w postaci drzew , wyjechałem w Jaroszowcu i dalej kierowałem się w kierunku Klucz i na Bogucin.