Wrzesień, 2015

Po okolicy

Niedziela, 27 września 2015 · dodano: 28.09.2015 | Komentarze 0

Wybrałem się na krótki wypad po okolicy. Lasy i pump track Olkusz, nic szczególnego ale przynajmniej rozgrzałem się. Na razie spadek formy, brak motywacji. Czuję że trzeba coś zmienić B-)

Kategoria Skate park, Trening

Skate Park - pump track

Piątek, 18 września 2015 · dodano: 18.09.2015 | Komentarze 0

Po pracy aby poruszać się trochę inaczej, wybrałem się na Skate Park. Śmigałem na pump tracku i na dircie.
Wrażenia bardzo pozytywne, można naprawdę nieźle się zmęczyć, i nabrać troszkę techniki prowadzenia roweru.
Na samym początku ustawiłem amortyzator, tak aby wykorzystać cały skok, koła na 4 bar, siodełko w dół.
Zrobiłem ok 10 km na samym Skate Parku.

Kategoria Skate park

Paryż, Nowa Góra, Miękinia

Środa, 16 września 2015 · dodano: 16.09.2015 | Komentarze 2

Pogoda dopisuje, temperatura w okolicach 25 stopni Celsjusza. Nie pozostaje nic innego jak tylko wykorzystać tą przyjemną aurę.
Mimo ciężkiej dniówki po pracy wybrałem się w kierunku Bukowna aby dalej odbić na Sierszę.
Dokładnie koło basenów miałem szczęście, miałem go bardzo dużo.
Prosta droga, prędkość ok  40km/h po lewej 2 samochody zaparkowane a po prawej chłopek i jakaś Pani.
Na ich wysokości spojrzałem w prawo kto tam wypakowuje jakieś tobołki, myślałem że to znana mi osoba. Nagle słyszę Uwaga! I kątem oka widzę dziewczynkę, która ledwo zatrzymała się na środku jezdni. Byłem w szoku, wyleciała prawdopodobnie zza samochodu bo innej opcji nie ma. Rodzice byli zszokowani tym całym zajściem, mi biło serce jak głupie. Sekunda decydowała o tym co mogło się wydarzyć.
Połowę drogi o tym myślałem.
Kontynuując to dalej jechałem na Paryż Dolny i Górny. Tam można nieźle pośmigać bo prędkość max miałem w okolicach 76 km/h,  na dole miałem spotkanie z wilczurem dość sporawy pies, na szczęście miałem jeszcze prędkość.
Podjazdy równie mocne jak i zjazdy.
Na Miękinie również poleciałem powyżej 70 km /h.
Co mogę powiedzieć, dobrze mieć takie okolice na wyciągnięcie ręki.
Dalej jechałem na Czerną i do domu.

Kategoria Czasówka, Trening

Rekreacyjne - Olkusz - Skate Park

Wtorek, 15 września 2015 · dodano: 16.09.2015 | Komentarze 0

Po pracy z Justyną wybraliśmy się na małą rekreacyjną przejażdżkę. Pojechaliśmy obadać ścieżkę rowerową w okolicy kopalni Chrobry, która to jest usytuowana za kopalnią. Czerwona, długa, pusta....  bez połączenia zakończona dużym placem gdzie można zawrócić????  Hmm nie wiem sam o co chodzi w tej ścieżce.
Dalej kierowaliśmy się na Skate Park, aby pośmigać po hopach B-) . Było fajnie, ciepło z lekkim zachmurzeniem.

y

Kategoria Rekreacyjne

Trening Podlesie

Sobota, 12 września 2015 · dodano: 12.09.2015 | Komentarze 1

Sobota rozpoczęła się wcześnie, niestety aktywnie raczej nie było. Spędziłem prawie cały dzień w Krakowie na załatwianiu pewnych spraw. Miałem okazję być w sklepie rowerowym na Czarnowiejskiej. Nacieszyłem oko i porozmawiłem ze sprzedawcami.
Po powrocie byłem dętka.....
Dostałem energii po obiedzie. Wyruszyłem pokręcić po 18:00. Śmigało mi się bardzo lekko, noga kreciła a pogoda naprawdę dziś dopisała.  W Kluczach dosłownie rozjechałbym kota, dziadek na rowerze z naprzeciwka śmiał się... W sumie byłaby plama albo z kota w szprychach albo ze mnie.

Bardzo szybko zaczęło się ściemniać, musiałem kierować się już do domu bo oświetlenia tak dobrego jeszcze nie mam.

Kategoria Czasówka, Trening

Trening Paczółtowice

Środa, 9 września 2015 · dodano: 09.09.2015 | Komentarze 3

Podczas pracy zastanawiałem się czy będzie jakakolwiek możliwość wyjścia na rower. Wszystko za sprawą temperatury, rano po 4 było 8 stopni, o 12:00 było ledwo 11 stopni Celsjusza. Po prostu dramat, bo nie lubię zimna. Jeszcze dodajmy wiatr i mamy odczuwalną o 2 stopnie niżej.
Nadzieja była bo dziwnym cudem słońce pojawiło się i tak sobie czasem świeciło.
Po pracy mimo zmęczenia wyszedłem coś przykręcić. Pojechałem na Paczółtowice aby zaliczyć parę wzniesień. Podczas powrotu musiałem założyć komin bo nie wytrzymywałem zimna. Temperatura ok 13 stopni.... Masakra.
Na koniec chciałem pokręcić więcej, ale niestety zmęczenie wygrało.

Nie polecam rękawiczek z polaru przy szybkich zjazdach, dziś przy 65 km/h ręce ślizgały mi się na klamkach, na fałdach asfaltu nie szło utrzymać klamek.

Kategoria Trening

Trening 30-tka

Wtorek, 8 września 2015 · dodano: 08.09.2015 | Komentarze 2

Po pracy, a dokładniej po 17 znalazłem czas na upragnione kręcenie.
Taaak upragnione ale nie kurna przy takich warunkach. Pogoda szybko zmieniła się. Na termometrze 14 stopni i silny wiatr.
Pozostało jedynie utrzymywać tępo i zaciskać zęby. Było mi zimno, mimo że ubrałem się cieplej. Pewnie to początki zmiany pogody na (jesienne warunki) .
Wyszło dokładnie tak jak planowałem.
i

Kategoria Trening, Czasówka

Trening Śląsk

Czwartek, 3 września 2015 · dodano: 03.09.2015 | Komentarze 2

Dziś po pracy wszystko było w proszku. Nie byłem przygotowany na wypad, w dodatku na szybko załatwiałem klienta z OLX.
Dopiero o 16:00 wyszedłem z domu aby poukładać akcesoria w etui, które mocowałem do siodełka, nie wspomnę o pompowaniu kół.
Nie miałem za dużo czasu bo o 18:00 już musiałem być w domu. Ruszyłem na Jaworzno stałym tempem ok 34-35 km/h. Wszystko szło tak jak sobie zaplanowałem. Po godzinie jazdy wiatr co raz to mocniej wiał. Powrót szarpany, czego nie lubię.
W dodatku ból pleców w okolicach odcinka szyjnego nasilał się... Ok klient był szybszy i już dzwonił za mną przed 18:00.
Udało się pozałatwiać to i owo, czas treningu również zadawalający. Locus gdzieś pod koniec wysypał się i utworzył zygzak ;D.