Czerwiec, 2014

• Sprzęt Giant XTC 3

Zakopane + Kraków

Niedziela, 29 czerwca 2014 · dodano: 29.06.2014 | Komentarze 0

Nadszedł dzień aby rozpocząć trip-a na Zakopane.
Pobudka o 3:00, zupka i kanapki aby żołądek nie był pusty.
Zapakowałem rower do samochodu i już przed 4 ruszyłem w stronę Chrzanowa do Łukasza.
Z kolegą, który równie dobrze był przygotowany do wyprawy, wyruszyliśmy na podbój nieznanego nam dotąd terenu.
Długie spodnie i kurtka przydały się z samego rana, ponieważ temperatura nie rozpieszczała.

ZATOR, WADOWICE przyszły lekko bez utrudnień na drodze. Kolejnym punktem był zjazd z 28 na ŚLESZOWICE.
Tutaj właśnie przywitał nas podjazd 12%. Następnie udaliśmy się na KRZESZÓW po wcześniejszym zdjęciu długiego rękawa.
Kolejne podjazdy i zjazdy informowały nas o tym, że to już Góry .....
Dalej udaliśmy się na STRYSZAWĘ gdzie spotkał nas kolejny podjazd o kilkunastoprocentowym wzniesieniu.
Zjazd równie ciekawy jak podjazd ;D. Kolejnym celem była ZAWOJA i przełęcz KROWIARKI.
Jeden z ciekawszych podjazdów sięgających 1010 metrów nad poziom morza.
Zjazd do JABŁONKI i uczucie silnego wiatru od strony gór. Później udaliśmy się w kierunku CZARNEGO DUNAJCA.
Płasko z lekkimi wzniesieniami. Kolejne wsie to CHOCHOŁÓW I KOŚCIELISKO aż do ZAKOPANEGO.

Po obiedzie udaliśmy się na autobus do KRAKOWA, temperatura w centrum była znacznie wyższa od tej w Zakopanym.
Wałami wiślanymi ścieżką rowerową udaliśmy się do obwodnicy tuż przy torze kajakowym. Dalej na LISZKI, ALWERNIA, BABICE.

Wspaniała wyprawka dająca doświadczenie.
Zdjęcia:

Reszta zdjęć:

Miękinia - pagórki

Poniedziałek, 23 czerwca 2014 · dodano: 23.06.2014 | Komentarze 0

Po pracy wybrałem się na pagórkowaty trening. Na dzień dobry 8% wzniesienia w kierunku Bukowna. Dalej na Sierszę i Trzebinię.
Do Krzeszowic trasą, dalej w kierunku Gorenic i odbiłem na Nową Górę. Fajne wzniesienia dające małą zadyszkę ;D
Od 40 km zaczęły się wspaniałe wzniesienia.

Pętla Polowa

Poniedziałek, 16 czerwca 2014 · dodano: 16.06.2014 | Komentarze 1

Polowa pętla dlatego, że trasa od Wolbromia do Skały przebiegała przez dużą ilość pól. Asfalt nowy tak też dobrze się jechało.
Trasa ze sporą ilością wzniesień i szybkich zjazdów. Od Olkusza ruch, tir za tirem. Sytuacja nie zmieniła się aż do Skały.
Pogoda daje po dupie, wydaje się że jest ciepło, jeśli słońce zajdzie to pizga niesamowicie po uszach. Dobrze że miałem dłuższą koszulkę. Dziwnie się jechało z tego chyba względu że miałem nie przespaną noc...... blee. Jest to ostatni dzień mojego urlopu.

Skatepark

Niedziela, 15 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 1

Dziś przed godziną 8 wyszedłem rozprostować kości. Celu nie było. Udałem się na Bukowno i Bolesław przez Mazaniec. Dalej trasą do Olkusza. No i tutaj nakreślił mi się cel SkatePark. Kurde ale się dobrze bawiłem na tych rampach. Zajebiście wyprofilowane, gładka powierzchnia. Temperatura to jakieś 10 stopni dlatego ubrałem się cieplej ;D jak na jesień ;D

Wieczorny trening

Czwartek, 12 czerwca 2014 · dodano: 12.06.2014 | Komentarze 0

Dziś wyjechałem na wieczorny trening. Cud miód warunki na kręcenie, noga podawała wyśmienicie. Kierowałem się na Klucze nową obwodnicą. Dalej na Bolesław i Olkusz. Robiło się co raz to ciemniej, bo już było grubo po 21 a ja w dodatku byłem w okularach przeciwsłonecznych, efekt to godzina do przodu ;D . Złapałem jeszcze zachód słońca ;D
Strava zgubił mi sygnał tzn w ogóle nie mógł się odnaleźć no i wyszło na gps-e trochę mniej.

Trening-Okolice

Środa, 11 czerwca 2014 · dodano: 11.06.2014 | Komentarze 1

Pobudka po godzinie 6:00,Wyjazd 6:50.
Noc zimna jak na takie upały po 30 stopni w dzień. Niestety z samego rana mało zjadłem i musiałem troszkę skrócić trening.
Jazda przyjemna po okolicach. Testuję program Strava i jestem zadowolony z kreślenia trasy. Nie biorę pod uwagę tego że liczy czas nawet podczas postoju, także statystyki lekko się różnią. Ważne że coś tam rysuje.

Na spotkanie

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 08.06.2014 | Komentarze 0

Dziś mały objazd trasy treningowej, czyli na Krzykawkę trasą 94 i powrót koło basenu na spotkanie z kolegą. Dziś gorąco, powyżej 25 stopni. Po drodze zdjęcia:

Po Krakowskiego Obwarzanka

Sobota, 7 czerwca 2014 · dodano: 07.06.2014 | Komentarze 0

Pobudka o 6:30. Wyjazd 7:10. Kierunek Kraków. Temperatura to ok 14 stopni.
Udałem się drogą na Trzebinię, lecz szybko zmieniłem kierunek na Czerną. Do samej Czernej było bardzo chłodno, zdecydowanie poniżej 10 stopni, co dało się odczuć. Do samych Krzeszowic byłem lekko wyziębiony, ale szybko ogrzało mnie słońce. W Nawojowej Górze słońce zniknęło na dobre, zasłoniło je masa chmur z nad Krakowa.
Do samego Krakowa smętna pogoda. Na rynku w Krakowie organizowany był konkurs muzyki.... coś tam coś tam.
Zakupiłem 3 Obwarzanki od miłej Pani, siadłem na dużej ławce gdzie mogła zmieścić się tylko 1 osoba bo reszta była nieźle obsrana przez gołąbki. Zjadłem i pojechałem w kierunku Agh. Dalej na trasę 94 do Olkusza.

I tak kolejny raz odwiedziłem Kraków ;D

Mocna pętla

Czwartek, 5 czerwca 2014 · dodano: 05.06.2014 | Komentarze 0

Dzień rozpoczął się pod znakiem zapytania. Ale szybko zostały rozwiane jakiekolwiek wątpliwości co do dnia. O 10 byłem nad Zalewem Sosina, gdzie wylegiwałem się na słońcu, zrobiłem godzinny trening z Justyną na rowerze wodnym. Jestem po części opalony. Po tym wypoczynku wyszedłem pokręcić. Dziś noga podawała tak jak trzeba, minęły już stany braku energii. Na jednym ze skrzyżowań przeleciałbym przez maskę jak sarna, która wylatuje z lasu. Pewien Pan stwierdził że mu się uda i wymusił pierwszeństwo, po moim ówczesnym kulturalnym wystawieniu ręki do skrętu w lewo. Mało brakło i zbierali by mnie z asfaltu. Zapomniałem o tym zdarzeniu i pojechałem dalej w kierunku Sierszy. Trasa wyśmienita. Muszę przesmarować łańcuch bo sucho się zrobiło.
Traska:

Czatkowice

Środa, 4 czerwca 2014 · dodano: 04.06.2014 | Komentarze 1

Dzisiejszy dzień troszkę nerwowy. Mały wypad na rower ukazał totalną dętkę w organizmie. Czułem moc w nogach, natomiast wewnętrznie byłem wypompowany. Muszę popracować nad formą. Trasa bardzo wymagająca, dużo wzniesień i spadków.
MAx prędkość w Nowej górze wyniosła ok 72 km/h .