Maj, 2011

Terenowo

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 29.05.2011 | Komentarze 0

Kolejny dzień w którym mogę poświęcić troszkę czasu na jazdę i dokładniejszy test sprzętu. Główne założenie to teren i asfalt jako dojazd.
Zawieszenie w tym Big hicie pracuje miękko, przy dobiciu go własnym ciężarem na hopie można uzyskać niezłe wybicie. 2 razy wdrapywałem się na wzniesienia aby poskakać :].
Muszę go zabrać w jakieś góry :p heh

Test Sprzętu

Poniedziałek, 23 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 0

Dziś wreszcie nastał ten dzień, w którym mogłem przetestować nowy sprzęt. Czekałem ponad 3 tygodnie na adapter,ale wreszcie go otrzymałem. Sama jazda jest naprawdę przyjemna, uczucie pokonywania nierówności jest czymś co do tej pory uważałem za mocne drgania i przenoszenie ich po całym ciele. Tylni amortyzator tłumi wszelkie nierówności w należyty sposób.
Jeśli chodzi o podjazdy, te strome i troszkę lżejsze w terenie jak i w asfalcie, to nie odczuwam tak znaczącej różnicy jak w hardtailu, jedynie czuć lekkie bujanie.
Zaliczyłem dziś kilka ciekawych zjazdów i powiem tyle , BAJKA !!!!
Sprzęt do połykania terenu :p
25.05.2011
Dziś wyregulowałem już dokładnie przerzutki, bo jakieś tam przeskoki były :].Dokonałem tez zmiany poprowadzenia przewodu hamulcowego niestety.
SPD m520 zamontowane i licznik Sigma 509 sport.

Koniec Świata ?

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 22.05.2011 | Komentarze 0

Jaki tam koniec świata ? :]
Dalej śmigam sobie na rowerze, a przypuszczenia i przepowiednie o końcu świata to jakieś brednie hehe.
Dziś po zajęciach na uczelni udało mi się pokręcić troszeczkę. Pogoda od samego rana była idealna.
Temperatura to jakieś 28 stopni :p
Hmmm, muszę pomyśleć o wymianie opon lub przynajmniej przekładka przód na tył.

Relax w środku tygodnia

Środa, 18 maja 2011 · dodano: 18.05.2011 | Komentarze 0

Relax po pracy w postaci treningu.Taka tam przejażdżka, oczywiście urozmaicona w odpowiedni sposób kilkoma leśnymi odcinkami.
Na początku wybrałem się na miasto w sprawie adaptera na którego już czekam jakieś 2,5 tygodnia.No i tak jak się spodziewałem - nie dostałem go. Eh nie będę się z tego powodu tak denerwował, dlatego szybko ruszyłem przez miasto i na pętlę w przeciwnym kierunku.
Pogoda idealna z delikatnym wiatrem. Temperatura oscylowała na termometrze w okolicach 22 kreski. Jechało mi się b.dobrze. Czas przejazdu poprawiony. Po I odcinku leśnym, przy wyjeździe na asfalt postanowiłem dobić lacie, bo po maratonie nie miałem okazji tego robić.

Adapter zamówiłem sobie sam , kilkoma kliknięciami :P

XVI Mistrzostwa Polski w Kolarstwie Górskim - Olkusz

Niedziela, 15 maja 2011 · dodano: 15.05.2011 | Komentarze 1

Wraz z kolegą, który przyjechał o godzinie 8:30 wybraliśmy się na Zamek gdzie własnie odbywały się zawody. Zmarzliśmy i zmokliśmy przed samym startem, ale nie straciliśmy chęci :].
Zawody rozpoczęły się o godzinie 10 00.
Warunki pogodowe były do dupy, ale za to jakiś efekt :], padało i jeszcze raz padało.
Startowaliśmy w kategorii:G. Seniorzy 24-34 lat, 20 - 30 km.
Trasa biegła dookoła Zamku Rabsztyn,techniczna i dość wymagająca :].
Wynik to chyba 8 miejsce :] heh, organizacja słaba, nie ma co się oszukiwać. :]

Walka z wiatrem

Piątek, 13 maja 2011 · dodano: 13.05.2011 | Komentarze 0

Po pracy, a dokładniej po godzinie 16 wybrałem się na mały trening.
Pod wiatr i chyba większość trasy pizgało w twarz, jedynie na odcinkach terenowych(leśnych)w jakiś tam sposób tak nie wiało jak na otwartej przestrzeni.
Ogólnie w porządku, czas poniżej 2 h :], miałem taki niecny plan zejść poniżej tej wartości - udało się.

Szkoda że Słońce, którego było tak dużo w ostatnich dniach nie świeciło 13 w piątek.

Nowa Asfaltowa Pętla

Czwartek, 5 maja 2011 · dodano: 05.05.2011 | Komentarze 2

Z racji tego, że trafiło mi się kilka dni wolnego postanowiłem coś pokręcić. Ogólnie to pogoda nie sprzyjająca już przez dłuższy czas nie pozwoliła mi w 100 % na wykręcenie czegoś konkretnego.
Udało się w końcu :]
Słońce przedzierające się przez zachmurzone niebo zachęciło mnie do wcześniej zaplanowanej już trasy. Trasa to Olkusz ->(terenowo)Troks->Braciejówka->Michałówka->Jangrot->Trzyciąż->Podchybie->Chełm->Wolbrom->Jaroszowiec->Olkusz

Asfalt na odcinku Trzyciąż -> Wolbrom był tak zniszczony że czułem się jak w lesie, chociaż leśna ścieżka wydaje się przyjemniejsza:].
Dziś nawet nie było 10 stopni , wiało non stop, nie ma co się oszukiwać. Mimo tego, że ubrałem się jak w zimę to i tak zmarzłem.
Przewiało mi Dupsko :p
Plan mógł ulec zmianie, przy połączeniu pętli - kierunek Klucze i Bolesław, ale nie chciałem ryzykować.
Osłony na buty które miałem założone sprawdziły się, bo bez tego to dzisiejsza jazda szybciej skończyłaby się niż zaczęła.

NiEpEwNie

Niedziela, 1 maja 2011 · dodano: 01.05.2011 | Komentarze 0

1 Maja 2011 , nowy miesiąc, pogoda do kitu, nastrojowo również.
Od 7:00 na nogach , po Kościele smaczny obiadek i duża chęć na kręcenie.
Dzisiejsza pogoda jest tak niepewna, że trudno wyczuć moment w którym można byłoby zaliczyć pętle. Kurde skusiłem się a co :].
13 stopni i cholernie uciążliwy wiatr.
W lesie wilgotno, z mniejszą ilością wiatru.
Po drodze spotkałem 3 gości gdzie 1 z z nich był ubrany w krótkie spodenki, oczywiście z uśmiechem na twarzy przedzierał się przez czerwony szlak. Nie ma co ryzykować, długie spodnie i kurtka w taką pogodę to podstawa bo jakoś nie uśmiecha mi się leżeć i kurować się.
Za taką miejscowością jak Braciejówka na odcinku asfaltowym , wiał tak silny boczny wiatr, że momentami ciężko było utrzymać równowagę.
Dalsza droga to szuter, który został obsypany jakimś badziewiem w postaci resztek drobnego kruszywa (wywalają co popadnie, aby tylko pozbyć się tego co na posesji stwarza problem (szkoda słów).
PO przejechaniu kolejnego asfaltowego odcinka, przyszedł czas na teren. Ledwo co wbiłem się na szlak , zaczęło kropić.
Na szczęście to tylko przelotny deszcz. :]