• Sprzęt Giant XTC 3

Nowa Asfaltowa Pętla

Czwartek, 5 maja 2011 · dodano: 05.05.2011 | Komentarze 2

Z racji tego, że trafiło mi się kilka dni wolnego postanowiłem coś pokręcić. Ogólnie to pogoda nie sprzyjająca już przez dłuższy czas nie pozwoliła mi w 100 % na wykręcenie czegoś konkretnego.
Udało się w końcu :]
Słońce przedzierające się przez zachmurzone niebo zachęciło mnie do wcześniej zaplanowanej już trasy. Trasa to Olkusz ->(terenowo)Troks->Braciejówka->Michałówka->Jangrot->Trzyciąż->Podchybie->Chełm->Wolbrom->Jaroszowiec->Olkusz

Asfalt na odcinku Trzyciąż -> Wolbrom był tak zniszczony że czułem się jak w lesie, chociaż leśna ścieżka wydaje się przyjemniejsza:].
Dziś nawet nie było 10 stopni , wiało non stop, nie ma co się oszukiwać. Mimo tego, że ubrałem się jak w zimę to i tak zmarzłem.
Przewiało mi Dupsko :p
Plan mógł ulec zmianie, przy połączeniu pętli - kierunek Klucze i Bolesław, ale nie chciałem ryzykować.
Osłony na buty które miałem założone sprawdziły się, bo bez tego to dzisiejsza jazda szybciej skończyłaby się niż zaczęła.