• Sprzęt Giant TCR A0

Paryż, Nowa Góra, Miękinia

Środa, 16 września 2015 · dodano: 16.09.2015 | Komentarze 2

Pogoda dopisuje, temperatura w okolicach 25 stopni Celsjusza. Nie pozostaje nic innego jak tylko wykorzystać tą przyjemną aurę.
Mimo ciężkiej dniówki po pracy wybrałem się w kierunku Bukowna aby dalej odbić na Sierszę.
Dokładnie koło basenów miałem szczęście, miałem go bardzo dużo.
Prosta droga, prędkość ok  40km/h po lewej 2 samochody zaparkowane a po prawej chłopek i jakaś Pani.
Na ich wysokości spojrzałem w prawo kto tam wypakowuje jakieś tobołki, myślałem że to znana mi osoba. Nagle słyszę Uwaga! I kątem oka widzę dziewczynkę, która ledwo zatrzymała się na środku jezdni. Byłem w szoku, wyleciała prawdopodobnie zza samochodu bo innej opcji nie ma. Rodzice byli zszokowani tym całym zajściem, mi biło serce jak głupie. Sekunda decydowała o tym co mogło się wydarzyć.
Połowę drogi o tym myślałem.
Kontynuując to dalej jechałem na Paryż Dolny i Górny. Tam można nieźle pośmigać bo prędkość max miałem w okolicach 76 km/h,  na dole miałem spotkanie z wilczurem dość sporawy pies, na szczęście miałem jeszcze prędkość.
Podjazdy równie mocne jak i zjazdy.
Na Miękinie również poleciałem powyżej 70 km /h.
Co mogę powiedzieć, dobrze mieć takie okolice na wyciągnięcie ręki.
Dalej jechałem na Czerną i do domu.