• Sprzęt Giant XTC 3

Kręcenia ciąg dalszy

Piątek, 19 marca 2010 · dodano: 19.03.2010 | Komentarze 0

Nic dzisiaj nie stało na przeszkodzie.Po 8h pracy nadeszła chwila upragniona , czyli coś co może sprawić przyjemność każdemu człowiekowi , mowa oczywiście o rowerze.
15 stopni zanotował termometr, co mnie bardzo ucieszyło ,bo temp ostatnio nie zachwycała ;).Cieplutko co tu dużo mówić , planu trasy nie obrałem bo to tylko przejażdżka kondycyjna yyy (trening).
Udało mi się przedostać przez ruchliwą trasę w kierunku centrum Olkusza, na ryneczek i dalej w kierunku Żurady , byłoby pięknie gdyby droga jaką jechałem mogła być otwarta, niestety napotkałem Objazd.Dalej do Żurady i prosto do lasu :). Nie wiem co może człowieka skusić aby udać się w las , po roztopach.To była taka chęć przekonania się, no i przekonałem się ! Śnieg , Błoto = kicha na 2 kółkach , ale zawróciłem po 5km i udałem się drogą powrotną na Żuradę Kolonia I , i tak Na Olkusz.
Nic specjalnego w tej trasie nie było ale jednak.
W czasie powrotu do domku jadąc główną ulicą przecinając Olkusz , na ogonie od początku miałem panów policjantów , oczywiście nie wyprzedzą bo po co , tylko czekali na mój błąd, jak nie wystawie ręki przy skręcie, i Cap ! hahah, i jechałem tak cały czas, aż pod koniec wyprzedzili mnie i stanęli na przystanku a ja akurat zjechałem na osiedle .Zapewne Panowie chcieli mnie zatrzymać takie odczułem wrażenie :) Kij im nie powiem gdzie :) Pozdro