• Sprzęt Giant XTC 3

Kręcimy

Czwartek, 18 marca 2010 · dodano: 18.03.2010 | Komentarze 0

Dziś pobudka z samego rana , czyli godzina 4:10 ,bo do pracy czas się zbierać.Po krótkim przebudzeniu i dojściu do siebie spojrzałem na termometr i nie mogłem uwierzyć , przetarłem oczy i zobaczyłem całe 3 stopnie powyżej 0 , Cud malinka i gra gitara , pomyślałem sobie .
Po godz 14:00 ujrzałem światło dzienne (po pracy) i stwierdziłem, dziś Czas Się przejechać bo ile można wytrzymać !? :)

Kierunek: Olkusz -> Trasą (94) w kierunku Katowic -> Klucze -> Jaroszowiec -> Bogucin -> Olkusz. 28 km spokojnym tempem , cały czas asfalt
Trasa jak najbardziej sucha. Niestety boczne drogi takie nie były , ale przecież nic nie szkodzi, trochę wody i po sprawie , o dziurach nie wspomnę bo to co znajduje się w chwili obecnej na drogach to porażka , 1 słowem Ser Szwajcarski ,a co tam slalom można uprawiać ;) , gorzej jak się wpadnie....
10 stopni , to całkiem przyjemna temp , odczułem chłód jadąc przez Bogucin , chłód był spowodowany śniegiem zalegającym w lesie.
Dzisiejszą wyprawę po zimowej przerwie zaliczam do udanych :)
A op to kilka Zdjęć , na szybko :)