• Sprzęt Giant XTC 3

Dolina Będkowska

Sobota, 9 maja 2015 · dodano: 09.05.2015 | Komentarze 0

Wczoraj wieczorem udało mi się usunąć małą awarię w piaście tylnej. Piasta skręcona z nowymi konusami i nasmarowana. Fajnie w sumie wyszło bo dziś poskładałem pewien wypad, w sumie to spontan. Pogoda zachęcała do akcji. Jedyne obawy to burze, które gdzieś tam sobie występowały. Wyruszyłem obadać teren bez nagrywania terenu jaki pokonałem. Postaram się skleić mapę i wrzucić ślad mojej wyprawki, co przyda się na kolejne wypady. Chciałem sprawdzić jak wygląda sytuacja z żółtym szlakiem w Paczółtowicach. Okazuje się, że to bardzo fajna alternatywa na pokonanie kilku wzniesień. O tyle fajnie że jest ona wymagająca, jak w sumie reszta trasy.
Dalej udałem się niebieskim szlakiem w kierunku dolinki Będkowice. Super sprawa dojechać tak zacnymi terenami.
Za samą doliną trochę popsułem sobie nastrój bo źle pojechałem i musiałem wracać się do Będkowic, aby później udać się na Ojców, głównie to do jaskini Łokietka. Fajne okolice, które warto odwiedzić. Udało się śmignąć przez trasę 94 i uderzyć na szlak w kierunku jaskini. Dojazd wyśmienity, terenowy. Pod samą jaskinią sporo osób ubranych jak na plażę... a w jaskini pizga ;D
Zjazd z Łokietka na Bramę krakowską ekstremalny :D Później już tylko na źródełko  i standard trasy w kierunku Olkusza bo czasu brak niestety.Kolejna część zaliczona.