• Sprzęt Giant XTC 3

W kierunku Dolinek

Poniedziałek, 4 maja 2015 · dodano: 04.05.2015 | Komentarze 2

Trafił się dzień w którym to miałem możliwość pojeżdżenia. Wolny poniedziałek. Poranna aura nie zapowiadała słońca, padał deszcz i plany nie były do końca klarowne. Po obiedzie pogoda zmieniła się diametralnie. Szybko ogarnąłem się i wyszedłem pośmigać.
Wybrałem się głównie w celu zbadania terenów, które w przyszłości chciałem połączyć w jedna trasę. Są to dolinki Krakowskie, tereny bardzo ciekawe. Charakteryzują się dużą ilością dolin rozciągniętych pomiędzy skałami. Widoki są niesamowite, aparat nie ogarnia tego co oczy widzą i to chyba każdy wie.
Trasa udana chodź pozostał niedosyt. W Jerzmanowicach nie jechałem już na Ojców ze względów pogodowych. Złapał mnie deszcz, ulewa? kurde mocno padało.... nie lubię deszczu bo woda jest dosłownie wszędzie i nie idzie uchronić się przed mokrym ubraniem. Musiałem szybko zawijać się do domu.
Trasa obfita w dużą ilość zjazdów i podjazdów leśnych usłanych kamieniami. Asfalt też pokazał swój urok na pewnych odcinkach trasy.
Mimo przerwy w jeżdżeniu nie jest tak źle i czuję się ok.

Kategoria Trening

klimas13
| 06:26 wtorek, 5 maja 2015 | linkuj Zgadza się, tereny bardzo urozmaicone. Warto pośmigać po tych terenach, bo są to jedyne takie w naszych okolicach. Polecam każdemu!
xtnt | 17:20 poniedziałek, 4 maja 2015 | linkuj Pomiędzy dolinkami np. kobylańską, będkowską, szklary są niesamowite szlaki terenowe i liczne podjazdy w różne dziwne miejsca, trzeba z 3 tygodnie żeby to wszystko zjeździć. :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ceobi