• Sprzęt Giant TCR A0

Otwarcie Sezonu

Sobota, 17 stycznia 2015 · dodano: 17.01.2015 | Komentarze 0

No w końcu !
Wcześniejsze prognozy sprawdziły się. Jest powyżej 10 stopni z porywami do 12 na plusie. Aby było jeszcze ciekawiej jest styczeń. Po zrealizowaniu wczesno-porannych obowiązków, wyszedłem na trening. Ubrałem się wystarczająco optymalnie. Jedynym minusem był wiatr, szalał trochę i przeszkadzał w jeździe.
Obrałem kierunek w stronę Jaworzna. Cel to zalew Sosina.
Po wcześniejszym serwisie i zamontowaniu nowych komponentów, przyszedł czas na ich test. Jestem zaskoczony siłą hamowania 105. Pisali że 10% więcej siły hamowania jest przy tym systemie dźwigni. Jest naprawdę dobrze. Przerzutka tylna daje radę i lekko przenosi łańcuch na koronki.
Na drodze mijałem paru kolarzy i jedną grupę. Dojechałem i siadłem na jednej z ławeczek. Zalew pokryty warstwą lodu, łabędzie starały się trzymać równowagę i sięgać po okruchy chleba rzucane przez ludzi.Fajnie widzieć jak zmienia się krajobraz w różnych porach roku. Powrót z lepszym tempem, bez spinania się. Muszę się rozkręcać aby nie zostać w tyle ;D