Nowe komponenty

Niedziela, 30 października 2011 · dodano: 30.10.2011 | Komentarze 1

Z racji zakończenia sezonu postanowiłem powoli brać się za wymianę tego i owego w moim XTC.Po przejechaniu ponad 6 tys km.
WYMIANA:
-Kaseta
-Łańcuch
-Korba
-Chwyty
-Linki(przerzutki)

29.10.2011
Z wielkim trudem została zdjęta stara korba (jeszcze na kwadrat), straciłem za dużo nerwów blee.Wkład suportu był w dobrym stanie,ale korba już w opłakanym. Postanowiłem zakupić hollowtecha i korbę numer wyższy.
Została zdemontowana kaseta i łańcuch i założona nowa o tym samym numerze.
Zamontowałem chwyty, jest to zmiana na 145 mm, czyli więcej miejsca.
Rozkręciłem również całą piastę w celu przeczyszczenia i konserwacji.

2.11.2011
Dziś po pracy wziąłem się za dalsze przywracanie do normalności mojego XTC.
Został wkręcony wkład suportu i założona została korba,nowe linki oraz łańcuch. Regulacja będzie kontynuowana kiedy indziej.

21.12.2011
Tym razem nowa część dołączyła do specialized big hit a jest to przerzutka tylna: XT RD-M770 GS 9 przełożeń z odwrotną sprężyna ,
Czekam jeszcze na klocki hamulcowe metaliczne oraz platformy - zobaczymy co z tego będzie ;)

29.12.2011
Platformy Truvativ zostały zamontowane do big hita.Platformy ze względów bezpieczeństwa, bo nie zawsze można było się wypiąć tak szybko jakby się tego chciało oraz ze względu na buty, których nie chciałem niszczyć.
Klocki hamulcowe z wersji mieszanej zastąpione metalicznymi Alligator.
Efektu można spodziewać się w zbliżającym się sezonie ;)
Do XTC zostały przełożone klocki z big hita (klocki po przejechaniu 6000 km nie były w takim złym stanie, pełnią funkcje alternatywny)