• Sprzęt Giant XTC 3

Powerade Suzuki MTB Marathon 2011

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 2

Czekałem cały miesiąc na ten dzień :] i się doczekałem.
Pobudka o 7:00, zimno jak cholera, niesamowite że pogoda może się tak zmienić.
Zajechałem na Krakowskie Błonia jakoś po 8:00.
Następnie skierowałem się po numerek startowy: 531
Hmm i co tu robić do 11:00, bo własnie o tej godzinie miałem start MEGA: 63km

Tak więc udałem się po gorącą herbatkę. A żeby było przyjemniej poznałem bardzo fajną osobę. Pozdrowienia dla Kasi ;) Trenowaliśmy przed samym startem.
Zawodników było naprawdę sporo, w mojej kategorii M2 było 225 osób z tego co wiem.
Ukończyłem na 88 miejscu, przedzierając się z ostatniego sektora.
Zaliczyłem 6 bardzo ciekawych gleb, a to mały koziołek przez rower, a to jakieś dziwne wiraże ukończone ślizgiem .... hahah
Lekko podrpany, i obtłuczony dalej jechałem bo atmosfera była mega pozytywna.
Trasa według mnie bardzo wymagająca z licznymi ostrymi zjazdami i podjazdami, mokro i błotnisto.
To co było białe stało się czarne czyli nie do poznania.
KM:63
CZAS:03:20:57.5
MIEJSCE: Kat M2 - 88 CAŁOŚĆ : 243 z ok 800 zawodników