• Sprzęt Giant XTC 3

Jesienna przejażdżka

Sobota, 25 września 2010 · dodano: 25.09.2010 | Komentarze 2

Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych jeśli chodzi o wyprawy tego typu jak ta czyli większa ilość km.
Temperatura powyżej 15 stopni zmusiła mnie do założenia krótkich spodenek.
Cały czas asfalt.W tamtym roku nie byłem fanem tego typu nawierzchni, przekonałem się , tak można fajnie pośmigać ;p.
Trasa to:Olkusz trasą 94 -> Klucze->Ogrodzieniec->Pilica->Smoleń->Wolbrom->Olkusz

My bike w oddali © klimas13

Zamek Ogrodzieniec w oddali © klimas13

Rynek w Pilicy © klimas13

Z innej perspektywy - Pilica © klimas13

Dworek w Smoleniu © klimas13

Fontanna w Wolbromiu © klimas13

klimas13
| 20:58 czwartek, 7 października 2010 | linkuj Dziękuje , Bardzo dobrze mi się tym XTC śmiga także jak narazie nie zamierzam nic specjalnego zmieniać , jedyne co może wkurzać to amortyzator i denerwujące pukanie kartridża.
Jest ok :)
Migdal
| 18:04 czwartek, 7 października 2010 | linkuj Bardzo fajnie prezentuje się Giant, świetne są te ramy, bardzo miło wspominam XTC;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei