• Sprzęt Giant XTC 3

Dookoła KRAKOWA

Sobota, 8 sierpnia 2015 · dodano: 08.08.2015 | Komentarze 0

Przyszedł wreszcie ten dzień, kiedy mogliśmy razem z Łukaszem wybrać się na objazd Krakowa.
Umówiliśmy się w Krzeszowicach na 5:30.
Pobudka o 4:00, kilka kanapek, kawka, małe pakunki na plecy czyli: Bukłak z 1,5 l wody, batoniki i 2 bułki. Na ramę 2 x 500ml wzmacniacza ;D
Zaczęliśmy o wschodzie słońca, nie grzało tak mocno z samego rana, dlatego też musieliśmy wykorzystać sytuację przejechania kilku dobrych km.
Jechało się b. dobrze, Łukasz znał początkowe tereny, śmigaliśmy szutrem i mało uczęszczanym asfaltem.
Później natomiast robiliśmy wszystko aby omijać Kraków, taki właśnie był plan.
LOCUS (mapy) dał radę i udało się osiągnąć nasze wcześniejsze założenia.
Głównymi miastami wybranymi jako cel ich zaliczenia to:
Niepołomice, Wieliczka, Libertów, Skawina.
Przed Niepołomicami temperatura była bardzo odczuwalna, grzało i nie było rady tego ominąć. W Wieliczce zatankowaliśmy pod sam korek bukłaku i bidonu.
W Skawinie skorzystaliśmy z fontanny.
Kolejnym punktem odniesienibył tor kajakowy, gdzie odbywały się zawody w tym właśnie dniu.
Dalej kierowaliśmysię w stronę Krzeszowice.
Było gorąco, jeszcze nigdy nie próbowałem większych dystansów w taką pogodę.
Poszło 3 x 1,5 l wody
1x500 ml wzmacniacza
1x750 ml wzmacniacz nr 2
2 batony i 2 bułki
Temperatura grubo powyżej 35 stopni.