• Sprzęt Giant XTC 3

PRACA 6

Czwartek, 16 lipca 2015 · dodano: 16.07.2015 | Komentarze 2

Wybrałem się do pracy szosą, wiedziałem że będę musiał zrobić więcej kilometrów ze względu na skróty, które teraz trzeba omijać. Rano było bardzo chłodno, testowałem rękawki i nogawki ocieplane BCM Nowatex.
Bardzo dobre rozwiązanie na chłodniejsze poranki i wieczory, łatwo się zakłada i transportuje bo zajmują mało miejsca.
Zrobiłemparę kilometrów więcej, zmieniłem trasę dojazdową jak i powrotną. Po pracy pojechałem na Strzemieszyce, po pracy jest tam chaos i każdy śpieszy się do domu, dlatego nie wybiorę tego wariantu ponownie. Dalej na Sławków i Bukowno Olkusz.

I

Kategoria Praca

klimas13
| 03:57 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Ooo kurde nieźle, ale Ty podjechałeś od 2 strony tam gdzie zawinęli asfalt B-) tak ja byłem o 15 w domku.
cichy321
| 19:05 czwartek, 16 lipca 2015 | linkuj Ach, że ie udało nam się spotkać. Ja pod tablicą byłem koło 15 to Ty już chyba w Olkuszu ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzepe